Blogi

Parcero Live tarjoaa elämyksellisiä tapahtumasisältöjä

By 13.10.2017 kesäkuu 26th, 2019 No Comments

Laajensimme palveluitamme elämyksellisten tapahtumasisältöjen suuntaan. Uutta palvelua tarjoaa tytäryhtiömme Parcero Live.

“Brändielämykset ovat yksi markkinoinnin nousevista trendeistä. Päätimme hypätä tähän virtaan ja jalostaa osaamisestamme uuden visionäärisen tuotteen”, kommentoi Parcero Liven toimitusjohtaja Heikki Kyllönen ja jatkaa: “Olemme järjestäneet ja markkinoineet tapahtumia vuodesta 2012 lähtien. Nyt olemme yhdistäneet tähän osaamisen emoyritys Parceron sisältömarkkinoinnin ja digitaalisen mainonnan tietämyksen.”

Kyllönen nimeää Parcero Liven osaamisen kulmakiviksi laadukkaan tuotannon, kattavan näkyvyyden ja keinot hyödyntää dataa.

Parcero Liven toimitusjohtaja Heikki Kyllönen on iloinen ja visionäärinen johtaja.

“Näkyvyyden varmistamme esimerkiksi tuottamalla tapahtumista tunteita herättäviä sisältöjä ja skaalaamalla ne sosiaalisessa mediassa halutuille kohderyhmille. Data taas jalostuu uusiksi kontakteiksi ja sitä kautta myynniksi. Tavoitteena on tuoda konkreettista hyötyä asiakkaan myynnille ja markkinoinnille”, Kyllönen painottaa.

Nopea laajeneminen näkyy kasvuna liikevaihdossa

Parcero on kasvanut viidessä vuodessa markkinointitoimistosta viestintäkonserniksi. Vuonna 2012 toimintansa aloittanut Parcero on erikoistunut sosiaalisen median sisältömarkkinointiin ja digitaaliseen mainontaan. Vuonna 2016 yritys perusti videotuotantoyksikön ja viimeisimpänä lanseerasi Parcero Liven.

Myös seuraavat palveluvalikoiman laajennukset ovat jo käynnissä.

“Uuden kokeileminen on osa rohkeaa ja itseohjautuvaa yrityskulttuuriamme. Tuomme taas vuoden 2018 alusta uusia palveluita markkinoille”, sanoo Parceron toimitusjohtaja Antti Jokela.

Parcero-konserni työllistää 18 markkinoinnin ammattilaista. Liikevaihtoennuste vuodelle 2017 on 1,65 miljoonaa euroa, mikä tarkoittaa 45 % kasvua edelliseen vuoteen. Yrityksen asiakkaita ovat muun muassa Arla, Cloetta, Eckes-Granini, Restel ja Delta Motor Group.

Parcero on Suomen nopeimmin kasvavia sisältömarkkinointitoimistoja ja kuluttajavaikuttamisen edelläkävijä. Luomme sisältöjä, jotka vastaavat kohdekuluttajien arvoja ja joiden parissa he viihtyvät. Tavoitamme brändeille tärkeät kuluttajaryhmät kustannustehokkaasti viestinnällä, joka syventää brändisuhdetta ja tarjoaa virikkeen toimintaan!

Tilaa kasvumarkkinoinnin vinkit suoraan sähköpostiisi!

Liity Parceron ystäväksi ja vastaanota arvokasta tietoa sisältömarkkinoinnin ja digitaalisen kasvumarkkinoinnin saralla. 

Kiitos liittymisestäsi! Saat meiltä sähköpostia tuota pikaa.