Tarinankerrontaa, tunteita ja tuloksia

 

Laadukas sisältö lupaa kohderyhmällesi tunteita, tarinoita, viihdettä tai hyötytietoa. Se herättää brändisi tarinan henkiin ja saa vastaanottajan sydämen sykkimään ja saa asiakkaan harkitsemaan ostoa.

Yhä enemmän hälyä sisältävässä maailmassa tarvitaan kyky kiteyttää viesti yksinkertaisen nasevaksi, saada kohderyhmäsi siitä tietoiseksi ja johdattaa heidät kohti toimintaa.

Luovaa suunnittelua monikanavaisesti

Luova osaajajoukkomme koostuu konseptisuunnittelijoista, copywritereista ja visuaalisista suunnittelijoista, jotka auttavat sinua kun luovat ideat ovat kiven alla.

Oli kyse sitten monikanavaisesta kampanjasta, TV-filkasta, OOH- tai printtikampanjasta, verkkosivun valokuvista, videosarjasta, sosiaalisen median sisällöistä tai yksittäisestä blogitekstistä, suunnittelemme ja tuotamme oikeanlaisia sisältöjä juuri sinun organisaatiosi tarpeisiin. Luomme selkeän kattokonseptin, joka jalkautetaan tarvittaessa monikanavaisesti digitaalisista kanavista perinteisiin medioihin.

Asetamme sekä jatkuvalle sisällöntuotannolle ja kampanjatoteutuksille selkeät tavoitteet ja KPI:t, jotka ohjaavat toimintaa. Meille asiakkaan saavuttama liiketaloudellinen hyöty toimii kaiken suunnittelun lähtökohtana.

Referenssit

Planti – Maukas salaisuus on nyt paljastettu!

Planti – Maukas salaisuus on nyt paljastettu!

Auran Sinappi – Makujen maakuntamatka

Auran Sinappi – Makujen maakuntamatka

Planti Cooking – Hyvää hyvän puolesta

Planti Cooking – Hyvää hyvän puolesta

K-Plussa markkinointikumppanuus

K-Plussa markkinointikumppanuus

Kekkilä markkinointikumppanuus

Kekkilä markkinointikumppanuus

Arla #MunUnelma

Arla #MunUnelma

Kauppakeskus Mylly – Tervetuloa Suomen Milanoon

Kauppakeskus Mylly – Tervetuloa Suomen Milanoon

Cloetta: Tupla Stash

Cloetta: Tupla Stash

Technopolis: UMA Workspace; sosiaalisen median strategia, ylläpito ja kansainvälisesti skaalautuva markkinointi

Technopolis: UMA Workspace; sosiaalisen median strategia, ylläpito ja kansainvälisesti skaalautuva markkinointi

K-Plussa Makaronilla Mennään

K-Plussa Makaronilla Mennään

Lisää blogista

Blogi

Kieli on markkinoijan vahvin ase – mutta kuinka pitkälle se taipuu?

Sosiaalinen media on kielen temmellyskenttä, jossa vallitsevat viidakon lait. Anarkiaa lähentelevä tekstikenttä ei kuitenkaan tarkoita,…
Ajankohtaista

Parceron vuoristo kasvoi kahdella huippunimellä

Parcero kasvoi tammikuussa kahdella huippuammattilaisella, kun Jarkko Toijonen astui luovan johtajan saappaisiin ja Johanna Muukkonen…
Blogi

Toimivan sisältöstrategian 5 tärkeää vaihetta

Onnistunut sisältö- ja mainoskampanja alkaa sisältöstrategian suunnittelusta ja johdonmukaisesta toteuttamisesta. Sisällöntuotanto ja sisältömarkkinointi ilman sisältöstrategiaa…
Ajankohtaista

Parcero kasvoi voimakkaasti luovuudella ja datalla. Advisory boardissa aloittivat Heidi Gutekunst, Outi Ellilä ja Ilkka Lavas

Markkinointitoimisto Parcero jatkoi kasvuaan voimakkaasti vuonna 2018. Liikevaihtoa yritys generoi 2,17 miljoonaa euroa, josta myyntikatetta…

Ketterä, tuloksellinen ja luova – kaikki palvelut saman katon alta

Luova suunnittelu

Viestintäkonseptit
Markkinointikampanjat
Sisältömarkkinointi
Sosiaalinen media
Tapahtumat & elämykset

Digitaalinen markkinointi

Growth hacking
Google-mainonta
Sosiaalisen median mainonta
SEO / CRO
Ohjelmallinen Display
Inbound-markkinointi
Analytiikka

Strategia

Sisältöstrategia
Markkinoinnin strategia
Kohtaamisstrategia

Koulutukset ja workshopit

Sosiaalinen media
Digitaalinen mainonta
Kasvumarkkinointi
Elämyksellinen markkinointi