Luova suunnittelu on dataohjautuvaa ongelmanratkaisua

Markkinoinnilla on valtava vaikutus ihmisten käyttäytymiseen ja kulttuurin kehitykseen. Positiivisten vaikutusten saavuttaminen vaatii markkinointiviestinnältä kuitenkin luovan suunnittelun ja ikimuistoisten oivallusten lisäksi dataa eri kohderyhmistä ja kanavista.

Parcerolla kiihdytämme yritysten liiketoimintaa tehokkaalla markkinoinnilla, jonka ytimessä sykkii jokaiseen markkinointipäätökseen heijastuva luovan suunnittelun ja datan yhdistelmä.

Luova suunnittelu tuottaa tarinoita, tunteita ja tuloksia

Parceron luovat suunnittelijat ovat markkinoinnin kokeneita ammattilaisia,  joiden veressä virtaa rohkeus luoda ainutlaatuisia markkinointiviestinnän strategioita ja toteutuksia. He herättävät brändisi henkiin, rakentavat yrityksellesi ikimuistoisen tarinan ja hurmaavat asiakkaasi ostopäätöksen kynnyksellä. Ennen kaikkea suunnittelijamme varastavat kuluttajan tai B2B-edustajan huomion ja saavat hänet tekemään yrityksesi kannalta otollisia tekoja – olipa kyse tuotteesi ostosta, kuluttaja-aktivointiin osallistumisesta tai sosiaalisen median kanaviesi seuraamisesta.

Meillä luovan markkinoinnin sydän on data, joka ohjaa tiimiämme läpi koko suunnitteluprosessin aina lähtötilanteen analyysista jatkuvaan dataohjautuvaan tekemiseen ja kaupallisesti merkityksellisten datapisteiden optimointiin.

Palveluitamme ovat muun muassa:

  • viestintäkonseptit
  • markkinointikampanjat
  • sisältömarkkinoinnin strategiat ja tuotanto
  • sosiaalisen median sisällöntuotanto ja kampanjat
  • elämyksellinen suunnittelu

Luovassa tiimissämme pensselistä syntyy monikanavaisia kampanjoita, luovia konsepteja, pakkaussuunnitelmia, TV-filkkoja, mainosvideoita, ulkomainonta- tai printtikampanjoita, hakukoneoptimoituja sisältöjä, sosiaalisen median julkaisuja tai vaikkapa blogivetoisia sisältökokonaisuuksia – siis ainutlaatuisia ratkaisuja, jotka nostavat yrityksesi esiin miljoonien mainosten ja viestien viidakosta.

Sosiaalisen median sisältömarkkinointi

Parcero on yksi Suomen ensimmäisistä sosiaalisen median markkinointia tehneistä toimistoista – olemme suunnitelleet ja tuottaneet markkinointia sosiaaliseen median eri kanaviin jo vuodesta 2012 alkaen. Some-natiivit sisältömarkkinoijamme tukeutuvat konseptisuunnittelussa brändisi ytimeen, asiakasymmärrykseen, luovuuteen sekä vuosia hiottuun ketterään tuotantoprosessiin.

Erikoisosaamistamme sosiaalisen median sisältömarkkinoinnissa ovat erilaiset osallistavat ja yhteisölliset teot. Näissä kampanjoissa olemme tukeneet markkinointia vahvalla maksetulla mainonnalla ja Community Managerin aktiivisuudella. Esimerkiksi Cloetalle toteuttamamme osallistava Tupla Stash -kampanja on pian kolmen vuoden aikana saanut monet sadat kuluttajat seikkailemaan pitkin metsiä ja betoniviidakkoja.

Haluatko tehdä näyttävää tulosta tehokkaalla markkinoinnilla? Ota meihin yhteyttä!

Referenssit

Opiskelijan K-Plussa – Oisko aika aikuistua?

Budget Sport markkinointikumppanuus

Budget Sport markkinointikumppanuus

Huawei #bigpicture

Planti markkinointikumppanuus

Planti markkinointikumppanuus

Myllyn Parhaan Someleipurit: leipomalla kasvua sosiaalisessa mediassa

Myllyn Parhaan Someleipurit: leipomalla kasvua sosiaalisessa mediassa

Planti – Maukas salaisuus on nyt paljastettu!

Planti – Maukas salaisuus on nyt paljastettu!

Auran Sinappi – Makujen maakuntamatka

Auran Sinappi – Makujen maakuntamatka

Planti Cooking – Hyvää hyvän puolesta

Planti Cooking – Hyvää hyvän puolesta

K-Plussa markkinointikumppanuus

K-Plussa markkinointikumppanuus

Kekkilä markkinointikumppanuus

Kekkilä markkinointikumppanuus

Lisää blogista

Blogi

Kieli on markkinoijan vahvin ase – mutta kuinka pitkälle se taipuu?

Sosiaalinen media on kielen temmellyskenttä, jossa vallitsevat viidakon lait. Anarkiaa lähentelevä tekstikenttä ei kuitenkaan tarkoita,…
Ajankohtaista

Parceron vuoristo kasvoi kahdella huippunimellä

Parcero kasvoi tammikuussa kahdella huippuammattilaisella, kun Jarkko Toijonen astui luovan johtajan saappaisiin ja Johanna Muukkonen…
Blogi

Toimivan sisältöstrategian 5 tärkeää vaihetta

Onnistunut sisältö- ja mainoskampanja alkaa sisältöstrategian suunnittelusta ja johdonmukaisesta toteuttamisesta. Sisällöntuotanto ja sisältömarkkinointi ilman sisältöstrategiaa…
Ajankohtaista

Parcero kasvoi voimakkaasti luovuudella ja datalla. Advisory boardissa aloittivat Heidi Gutekunst, Outi Ellilä ja Ilkka Lavas

Markkinointitoimisto Parcero jatkoi kasvuaan voimakkaasti vuonna 2018. Liikevaihtoa yritys generoi 2,17 miljoonaa euroa, josta myyntikatetta…

Ketterä, tuloksellinen ja luova – kaikki palvelut saman katon alta

Luova suunnittelu

Viestintäkonseptit
Markkinointikampanjat
Sisältömarkkinointi
Sosiaalinen media
Tapahtumat & elämykset

Digitaalinen markkinointi

Growth hacking
Google-mainonta
Sosiaalisen median mainonta
SEO / CRO
Ohjelmallinen Display
Inbound-markkinointi
Analytiikka

Strategia

Sisältöstrategia
Markkinoinnin strategia
Kohtaamisstrategia

Koulutukset ja workshopit

Sosiaalinen media
Digitaalinen mainonta
Kasvumarkkinointi
Elämyksellinen markkinointi