Nordic Law

Nordic Law brändiuudistus

Asiakas

Nordic Law

Palvelut

Brändin määrittely ja identiteetti
Verkkosivusuunnittelu

Brändiuudistus toi innovatiivisuuden mukaan visuaaliseen ilmeeseen

Nordic Law on Suomen johtava innovaatioihin erikoistunut lakitoimisto sekä Web3-, Fintech- ja virtuaalivaluutta-oikeuden edelläkävijä. Nordic Law luo kestäviä ja tehokkaita ratkaisuja uuden ajan liiketoimintaan.

HAASTE

Nordic Law on erikoistunut uusiin teknologioihin liittyviin liikejuridiikan palveluihin, ja tänä päivänä toimistossa työskentelee teknologiaoikeuden huippuosaajia. Kilpailukentän johtajuus ei kuitenkaan välittynyt brändin markkinointiviestinnästä tai visuaalisesta ilmeestä, joka toi haasteita brändimielikuvan rakentamiseen. Kevyellä brändiuudistuksella Nordic Law -brändi saatiin vastaamaan sen oikeaa presenssiä markkinassa sekä erottautumaan muista kilpailijoista ja geneerisistä lakitoimistoista. Brändiuudistuksen ohella myös verkkosivut vaativat yksinkertaistamista ja parempaa optimointia.

Lue lisää: 10 syytä tehdä brändiuudistus

Olemme todella tyytyväisiä uudistettuun brändiimme. Parcero onnistui erinomaisesti sisäistämään, mitä me Nordic Law’lla edustamme, ja mitä me päivittäisellä tasolla teemme. Työnjälki puhuu puolestaan.

Max Atallah

Partner
Nordic Law

RATKAISUMME

Uudistuksen tavoitteena oli päivittää logo ja siitä syntyvä tunnus sekä typografia ja brändin värimaailma. Uudesta ilmeestä tuli huokua Nordic Law’n ydinosaaminen new emerging tech -segmentin osalta ja ilmeen tuli jalkautua onnistuneesti myös verkkosivu-uudistukseen.
Tunnistettavuuden takaamiseksi Nordic Law’n logo koostuu yrityksen tunnuksesta ja nimestä. Brändin tunnus on saanut inspiraationsa teknologiamaailmasta ja eri kryptovaluuttojen logoista, joissa toistuu yksinkertaisuus, geometriset muodot ja värityksissä liukuvärit. Fonttina toimii tehokas ja huolellisesti muotoiltu kirjaisintyyppi Neue Machina, jossa korostuvat monospace ja geometriset muodot.

Nordic Law’n brändin värimaailma rakentuu kolmesta eri violetin sävystä, joista muodostetaan erilaisia gradientteja tukemaan visuaalista ilmettä. Gradienteissa korostuu brändin ydin, jossa yhdistyy pohjoisen revontulet ja nykyaikainen tech. Typografian kanssa käytetään toissijaisina väreinä mustaa ja valkoista sekä keltaista ja vihreää.

Verkkosivu-uudistuksen toteutimme noudattamalla Jamstack-arkkitehtuuria, jossa sivuston sisältö ja toiminnallisuus pidetään eri järjestelmissä – tämä mahdollistaa kustannustehokkaan sisällönhallinnan sekä modernien työkalujen käytön verkkosivuston rakentamisessa.

Sivustouudistuksen yhteydessä päivitimme myös sivustoanalytiikan Google Analyticsin vanhasta Universal -versiosta Google Analytics 4 -versioon. GA4-näkymään määriteltiin tapahtumiksi sivuston kaikki tarpeelliset kontaktipisteet, jotta sivuston kautta tulevien liidien määriä ja lähteitä pystytään seuraamaan.

Kurkista uudistuneille Nordic Law’n verkkosivuille!

Nordic Law -lakitoimistolle brändiuudistuksen yhteydessä suunniteltu uusi raikas brändi-ilme.

Kiinnostaako brändinivitys?