Asiakas
Suomen World Vision
Palvelut
Tuloksellinen mainonta
Kanavat
Hakusanamainonta (SEM)
Sosiaalinen media
Ohjelmallinen display
Analytiikka
Tarkkaa kohdentamista, edistyneet ja tarkasti mitattavat mainosmuodot ja aktiivista mainonnan optimointia
Suomen World Vision ry on voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka tavoitteena on parantaa lasten elinoloja ja oikeuksia kehitysmaissa. Kummius on helppo tapa muuttaa pysyvästi kaikkein heikoimmassa asemassa olevien kehitysmaiden lasten elämä. Kummit pääsevät seuraamaan lahjoitusten perillemenoa sekä lapsen ja hänen kotialueensa kehitystä kummilapsen kanssa käydyn kirjeenvaihdon ja World Visionin tarkan raportoinnin kautta.
Parcero toimii Suomen World Vision ry:n monikanavaisena markkinointikumppanina kummien määrän ja eettisen lahjakaupan myynnin kasvattamisessa. Parcero hoitaa World Visionin display-, some- ja hakusanamainonnan sekä verkkosivuanalytiikan, tukien heitä monipuolisesti myös muussa markkinoinnissa.
Suomen World Visionille on hyväntekeväisyysjärjestönä erityisen tärkeää käyttää markkinointibudjetti mahdollisimman tehokkaasti, ja siksi mainonnassa on korostettu erityisesti tarkkaa kohdentamista, edistyneitä ja tarkasti mitattavia mainosmuotoja ja mainonnan aktiivista optimointia.