Hakukoneoptimointi auttaa varmistamaan, että verkkosivuston sisältö tavoittaa mahdollisimman suuren yleisön hakukoneiden kautta. SEO itsessään ei tee sisällöstä arvokasta, mutta se tekee arvokkaan sisällön näkyvämmäksi.
Mitä on hakukoneoptimointI?
Hakukoneoptimointi (SEO, Search Engine Optimization) on jatkuvaa työtä, jossa parannetaan verkkosivuston näkyvyyttä hakukoneiden orgaanisissa (ei-maksullisissa) hakutuloksissa. Optimointi vaikuttavaa positiivisesti myös Google-mainonnan tuloksiin. Hakukoneoptimoinnin tavoitteena on houkutella laadukasta ja relevanttia liikennettä verkkosivustolle. Hakukoneoptimoidun sisällöntuotannon avulla voidaan myös parantaa yrityksen tunnettuutta oman toimialansa asiantuntijana.
Lue myös: Näin säilytät hakukoneliikenteen sivustouudistuksen yhteydessä
Parceron SEO-palvelut
Parceron hakukoneoptimoinnin asiantuntijoiden avulla verkkosivustosi nousee Google-hakutulosten kärkeen. Tarjoamme kattavan valikoiman SEO-palveluita, jotka kattavat kaiken avainsanatutkimuksesta ja kilpailija-analyysista aina sisällön tehokkaaseen optimointiin ja sivuston tekniseen optimointiin. Analysoimme verkkosivustosi rakenteen, parannamme käytettävyyttä ja varmistamme, että sivustosi on sekä käyttäjä- että hakukoneystävällinen.
Lisäksi osana hakukoneoptimoinnin palvelua tarjoamme jatkuvan seurannan. Raportoimme, miten tehdyt SEO-toimenpiteet vaikuttavat sivuston sijoitukseen ja liikenteeseen.
Ota meihin yhteyttä ja katsotaan, miten voimme auttaa yritystäsi hakukoneoptimoinnissa!
Parcero x Okartek
Parcero on Okartekin hakukoneoptimoinnin kumppani. Tutustu SEO-työn tuloksiin. Parcero aloitti hakukoneoptimoinnin keskittymällä pääpalveluiden löydettävyyteen. Hakutuloksissa noustiin jopa yli 100 sijaa lähtötilanteesta.
Lue lisääTekoäly ja SEO
Millä tavoin tekoälyä voidaan hyödyntää SEO-työssä, mitä haasteita sen käyttöön liittyy, ja miten varmistetaan, että tekoälyn tuottama sisältö noudattaa hakukonäkyvyyden kannalta parhaita käytäntöjä – ja todella tuo sivustollesi lisänäkyvyyttä.
Lue lisää