Tuntuuko, ettei digimarkkinointi tuo haluttuja tuloksia? Sakkaako mainonta? Miten voittaa kohderyhmän mainosväsymys? Totuus on, että markkinoijan on yhä vaikeampi erottua viestitulvasta pelkästään maksettua digimainontaa optimoimalla.
Nykyään digimarkkinoinnissa ratkaisevassa roolissa on mainosten luova sisältö ja sen näkyminen oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Parcerolta saat sekä digimarkkinoinnin palvelut että luovat sisällöt saman katon alta.
Digimarkkinoinnin palvelut
Google-mainonta
Google-mainonnan ratkaisuilla tavoitamme asiakkaasi eri puolilla verkkoa. Googlessa ja sen kumppaniverkostossa voit näkyä esimerkiksi hakusanamainonnan keinoin, Youtubessa tai display-mainoksien avulla.
Lue lisääSEO
Hakukoneoptimoinnin avulla kasvatat yrityksesi verkkosivujen orgaanista liikennettä hakukoneista. Tavoitteena on houkutella laadukasta ja relevanttia liikennettä.
Lue lisääAnalytiikka ja seuranta
Toimiva sivuston analytiikka ja jatkuva seuranta ovat avaintekijöitä digimarkkinoinnin onnistumisen ja toimenpiteiden analysoinnin kannalta.
Lue lisääSosiaalinen media
Haluatko ottaa haltuun sosiaalisen median kanavat? Aloitetaan luomalla somestrategia ja sen pohjalta sopiva sisällöntuotanto.
Lue lisääSomemainonta
Mainonta sosiaalisen median kanavissa voidaan aloittaa kevyesti yhdestä kanavasta tai jalkauttaa kampanja suoraan useisiin kanaviin.
Lue lisääNatiivimainonta
Natiivimainos on ulkoisesti digimedian omalta julkaisulta näyttävä sisältö, mutta onkin mainos. Natiivimainonnan avulla saat esimerkiksi verkkosivujen artikkeleille lisää lukijoita.
Ohjelmallisesti ostettu mainonta
Bannerimainosten avulla laajaa näkyvyyttä verkon eri mainospaikoilta. Nyt myös saatavilla ohjelmallisesti ostettua ulkomainontaa kohdennettuna esimerkiksi tiettyihin sijainteihin.
Spotify-mainonta
Audiomainonta erottuu edukseen moniin muihin medioihin verrattuna, sillä sen huomioarvo on korkea, ja mainonnan muistaminen on erityisen vahvaa digitaalisessa audiossa.
Lue lisääTavoitejohdettua digitaalista markkinointia
Parceron monialainen tiimi hyödyntää työssään mainosalustoilta saatavaa dataa ja tekoälyä. Olemme apunasi yhdistämässä tunteita herättävät ja konvertoivat luovat sisällöt sekä oikeat kohderyhmät ja tavoitamme heidät juuri oikeissa kanavissa.
Parceron tapa toimia luo selkeän suunnan tekemiselle. Tuloksellisessa markkinoinnissa markkinoinnin tavoitteet ja toimenpiteet ovat linjassa liiketoiminnan tavoitteiden kanssa. Toimimme tavoitejohdetusti asiakastarpeisiin jalostamaamme tavoitejohtamisen mallia (OKR) hyödyntäen.
Monikanavainen kasvumarkkinointi yhdistää luovuuden, datan ja liiketoiminnan niin, että markkinointiviestinnän tekeminen on ketterää, tehokasta ja vaikuttavaa. Kehitämme yhteistyötä jatkuvasti eteenpäin oppimamme perusteella. Hyödynnämme viikko- ja kuukausitason seurantamalleja ja toimimme aina läpinäkyvästi. Näin takaamme tuloksellisuuden sekä kasvun.
Case Talliosake
Vahvalla liidituotannolla vipinää bisnekseen. Tutustu digimarkkinoinnin jatkuvaan kumppanuuteen!
Katso tuloksetHuomioi Ostopolun vaiheet markkinoinnissa
Vaikuttavan markkinointiviestinnän lähtökohtana on taitaa yhtenäisesti koko asiakkaan ostopolku: bränditunnettuus, tuotetietoisuus, oston harkinta, myynnin aktivointi ja nurturointi. Saat meiltä tämän kokonaisuuden saumattoman hallinnan. Jos tekemiseltä puuttuu suunta, aloitamme yhteistyön strategian luomisella.
Monikanavainen mediasuunnittelu ja kampanjatoteutukset
Digimarkkinoinnin osaamisemme on alan huippuluokkaa, mutta ymmärrämme hyvin myös offline-mediat – teemme kattavat mediasuunnitelmat ja viemme viestin strategisesti valittuihin kanaviin ja asiakkaan ostopolun eri vaiheisiin optimoiduin sisällöin.
Lue lisää ostopolun eri vaiheista ja erilaisista ostopolkumalleista!
Digimarkkinointi osana tehokasta mediapalettia
Monikanavaisissa kampanjatoteutuksissa huomioimme niin digitaaliset kuin offline-mediat. Olemme virallinen Google Partner ja teemme tuloksellista hakukonemarkkinointia sisältäen maksetun mainonnan ja hakukoneoptimoinnin. Meillä on vahva osaaminen eri sosiaalisen medioiden alustoilla ja palvelupalettiimme kuuluu lisäksi esimerkiksi ohjelmallisesti ostettu mainonta verkossa ja ulkomainospinnoilla. Digikanavien lisäksi kampanja voidaan jalkauttaa niin printtiin, televisioon kuin radioon.
Miksi digimarkkinointi kannattaa?
- Kohdennettavuus
Digimarkkinointi mahdollistaa tarkasti kohdennetun viestinnän oikealle yleisölle. Yritykset voivat hyödyntää dataa ja analytiikkaa saavuttaakseen potentiaalisia asiakkaita perustuen vaikkapa kiinnostuksen kohteisiin, käyttäytymiseen, demografisiin tietoihin ja sijaintiin. Tämä tarkoittaa, että markkinointiviesteillä tavoitetaan relevanttia yleisöä tehokkaasti.
2. Kustannustehokkuus
Verrattuna perinteisiin markkinointikanaviin, digimarkkinointi tarjoaa usein edullisemman tavan tavoittaa laaja yleisö. Digitaaliset alustat, kuten sosiaalinen media, hakusanamainonta ja natiivimainonta, mahdollistavat budjettien joustavan hallinnan ja kustannuksen vain todellisista tuloksista, kuten klikkauksista tai näyttökerroista. Tämä optimoi markkinointikustannukset ja antaa enemmän tuottoa käytetyllä mediabudjetilla.
- Reaaliaikaiset tulokset
Digimarkkinointi tarjoaa välittömän pääsyn kampanjoiden tuloksiin. Yritykset voivat seurata reaaliajassa esimerkiksi verkkosivuston liikennettä, klikkauksia, konversioita ja sosiaalisen median sitoutumista. Tämä mahdollistaa nopeiden päätösten tekemisen ja strategioiden mukauttamisen, mikä maksimoi kampanjoiden tehokkuuden ja minimoi resurssien hukkaamisen.